כניסה לאתר - לקוח קיים
דוא"ל
סיסמא

שכחתי סיסמא
סגור

לצפייה ברשימת המתקינים באזורך

לחץ למפה ולמידע נוסף על פרטי המתקין

תאמו תאריך התקנה

בחרו : את היום שתרצו להתקין ואת הזמן (בוקר צהריים או אחה"צ) יש גם מקומות שפתוחים בשבת שימו לב.

לא ניתן לקבוע בערב בתאריך שנקבע
בוקר (8:00-11:00)
צהריים (13:00-16:30)
יש באפשרותך לכתוב הערות למתקין
שנה פרטי התקנה
סל הקניות שלך
התקנת צמיג
מידה:
כתובת:
תאריך התקנה:
כמות: 1
פנצרייה:
זמן התקנה:
סה"כ:

אנא מלא את פרטי התקשרות שלך

אם יש ברשותך קוד קופון - לחץ כאן
פרטי תשלום:
כרטיס אשראי
קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש
סגור
המחיר הנוכחי לצמיג זה:

תן את ההצעה שלך

אנו בודקים את עצעתך
מה עלי לעשות?

 
ברוכים הבאים ITIRE oulet  לאחר שמצאת פריט שברצונך לקבל הצעות טובות ביותר, בצע את הפעולות הבאות:

  1. בחר באפשרות הצע מחיר משלך
  2. הזן את ההצעה שלך.ולחץ על כפתור בדוק מחיר.

בהצלחה!

emp
מעודכן! כל מידות ה RUN ON FLAN הרכבה ראשונה מרצדס+ב.מ.וו
בהזדמנות צמיגים משנתונים קודמים - חיסול מלאי ישן
זמן = כסף,הדרך המהירה והבטוחה להחלפת צמיגים
היום זה כבר נוח להרכיב צמיגים- לפרטים נוספים לחץ כאן
CLICK מבצעים והטבות של ITIRE
2% הנחה מיוחדת על כל קניייה של רבעיית צמיגים, חפשו את המידה שלכם
GOODYEAR צמיגי 4X4 שטח מלא ו 50/50 במחירים אטרקטיביים
emp
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
עמוד הבית | TPMS מערכת לניטור לחץ אויר

TPMS מערכת לניטור לחץ אויר

מה זה TPMS?
TPMS - Tire Pressure Monitoring System מערכת למעקב אחר לחץ האוויר של הצמיגים. זוהי מערכת בטיחותית המותקנת כהרכבה ראשונה או בשדרוג לתוך כלי הרכב שתפקידה לעקוב אחר לחץ האוויר של הצמיגים, ולתת התראה ברגע שלחץ האוויר באחד הצמיגים או יותר יורד מתחת לדרגת לחץ אוויר לא מקובלת.
מדוע צמיגים לא מנופחים הם עניין כזה גדול?
צמיגים לא מנופחים מספיק או במילים אחרות עם לחץ אויר נמוך  מועדים למגוון בעיות, החל מבעיה קלה (בלאי בשלב מוקדם מדי וצריכת דלק מוגברת) ועד לבעיה רצינית (כשל בצמיג, כולל היפרדות ותקרים, משרד התחבורה האמריקאי הוציא הודעה  לפיה ברגע שכל כלי הרכב מצוידים במערכת TPMS, ניתן יהיה למנוע כ-120 מקרי מוות וכ-8,500 מקרי פציעה כתוצאה מהתנגשויות (מתאונות) בכל שנה. (1)
וישנם גם יתרונות נוספים למערכת TPMS. צמיגים בלחץ אויר נמוך גורמים לבזבוז של מיליון גלונים של דלק בכל יום ויום. (מדובר בדלק שניתן היה לחסוך (וכסף שיכול היה להישאר בארנקים שלכם) אם הצמיגים היו מנופחים כנדרש. צמיג לא מנופח מספיק יישחק גם מהר יותר, דבר שעלול לעלות לכם כסף כיוון שהצמיג יצריך החלפה בשלב מוקדם יותר מהצפוי.

עוד נתונים סטטיסטיים המתקשרים לצמיגים לא מנופחים מספיק:
• 250,000 תאונות נגרמות בכל שנה כתוצאה מצמיגים לא מנופחים מספיק.
• 3.5 מיליוני גלונים של דלק מתבזבזים בכל יום
• בכל שנה 660 מקרי מוות
• בעזרת מערכת TPMS יהיה ניתן למנוע 120 מקרי מוות בשנה


ההיסטוריה של TPMS
מקור מערכת TPMS בכלי הרכב האירופאיים היוקרתיים בשנות ה-80: המכונית האמריקאית הראשונה שצוידה במערכת TPMS הייתה מכונית הקורבט של שברולט בשנת 1997. מערכת TPMS זכתה לפריצה הגדולה שלה בשנת 2000, כאשר ממשלת קלינטון חוקקה את חוק ה- TREAD (חובת הדיווח והתיעוד למען שיפור התחבורה). בין שאר השיפורים שבוצעו בתחום בטיחות בתחבורה, חוק TREAD קבע שכל כלי רכב חדש שנמכר בארה"ב אחרי חודש ספטמבר 2007 יצויד במערכת TPMS.
כיצד אני יכול לדעת אם יש לי מערכת  TPMS ברכב שלי?
למרבית דגמי כלי הרכב והמשאיות הקלות משנת 2008 או מהדגמים החדשים יותר יש מערכות ניטור למעקב אחר לחץ האוויר בצמיגים. במידה וכלי הרכב שלכם מצויד במערכת TPMS, נורת אזהרה או צג אחר יתריע בפניכם ברגע שלחץ האוויר באחד הצמיגים שלכם או יותר יורד מתחת ללחץ האוויר המומלץ, כמצוין על גבי משקוף דלת כלי הרכב. להלן מספר דוגמאות לצגים מהסוג הזה:

כמו כן קיימות גם מערכות TPMS בשוק חלקי החילוף, אשר בדרך כלל כוללות צגים המורכבים על גבי לוח המחוונים של כלי הרכב.



יש לי מערכת TPMS- האם עליי עדיין לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי המכונית?
כן. גם עם מערכת TPMS, עדיין חשוב לבדוק את לחץ האוויר בצמיגי המכונית שלכם על בסיס סדיר מכיוון שמערכות רבות לא יספקו לכם התראה עד לרגע שבו הצמיג שלכם מכיל לחץ אוויר של 25% או יותר מתחת ללחץ האוויר המומלץ למלא בצמיגים. ככל שתקדימו לקלוט צמיג לא מנופח מספיק ותחזירו אותו ללחץ האוויר התקין, כך יהיה טוב יותר.
כיצד עליי לטפל במערכת ה- TPMS?
בנייה מחדש של חיישני TPMS 
טיפול במערכת TPMS של כלי רכב מצריך כלים מיוחדים והכשרה מיוחדת., לכל גלגל יהיה חיישן TPMS המחובר לפיית השסתום היכן שמוסיפים אוויר לצמיג. בין פייה זו לבין הגלגל ישנה לולאת גומי האוטמת את האוויר שבתוך הצמיג ומגנה על החיישן.
בדיוק כמו פיית שסתום הגומי אשר הוחלפה עם החלפת כל צמיג מזה שנים מכיוון שאלמנטים של מזג אוויר ואלמנטים אחרים גרמו לבלאי, לולאת הגומי זקוקה להחלפה, ביחד עם האום אשר מחזיק את הפייה ואת ליבת השסתום המצופה ניקל שבתוך הפייה.
לחות וקורוזיה הורסים בהדרגה את הפייה, כאשר זוהי הסיבה לכך שהמכסים מכילים אטמים נוגדי לחות שמטרתם להגן על הרכיבים הפנימיים. על מנת לוודא כי אינכם יוצרים דליפה בזמן החלפת הצמיגים, יש להחליף את כל הרכיבים האלה (או שבקצה הצמיג, יש לבנות מחדש את חיישן מערכת ה- TPMS).
כלי רכב אחדים מצריכים "למידה מחדש" את מיקומם של כל אחד מהחיישנים לאחר הזזת הצמיגים ממקום למקום. נדרש ידע מיוחד, ציוד וזמן על מנת להבטיח שהמערכת פועלת כנדרש ובצורה תקינה.
החלפת חיישני TPMS
יתרונות הבטיחות והחסכונות שיש למערכת TPMS עולות במידה ניכרת על העלות.בדרך כלל יהיה צורך להחליף את חיישני ה- TPMS לאחר 5 עד 10 שנים של שימוש, כיוון שהסוללות נשחקות. התזמון משתנה בהתאם לשימוש, לתנאי מזג האוויר ולתדירות התחזוקה. חיישנים חדשים חייבים להיות מתוכנתים לתוך מערכת המחשב שבכלי הרכב בעזרת ציוד מיוחד, וברוב המקרים נגבה תשלום עבור שירות זה.



 

1. Safercar.gov, TPMS
ע
וד:

Schrader, TPMS: Facts about Proper Tire Pressure & Tire Pressure Monitoring Systems

 
   
צמיגים קרחים = סכנה!
קירח זה יפה, נכון? למעט כאשר מדובר בצמיגים. אם הצמיגים שלך "קרחים" (שחוקים), גדלים סיכוייך להיות מעורב בתאונה שקשורה . מה הכוונה "צמיג שחוק"? אתם שומעים את זה המון, בטסט, שבאת...
תחזוקת צמיגים
כדי לשמור על הצמיגים שלך במצב מצוין, מחלקת שירות הלקוחות שלנו פרסמה המלצות מפורטות לתיקוני צמיגים, מצב סולית הצמיג וניפוח הצמיגים.
לחץ אויר בצמיג – תקין גבוה ונמוך
קשה לקבוע! מאחר ולא ניתן לקבוע במדויק מה לחץ האוויר בעזרת בדיקה ויזואלית בלבד וכן גם לא בעזרת בעיטה בצמיג. לחץ האוויר בצמיג צריך להיבדק בעזרת מודד מיוחד, צמיג בו יש לחץ אוויר נמ...