כניסה לאתר - לקוח קיים
דוא"ל
סיסמא

שכחתי סיסמא
סגור

לצפייה ברשימת המתקינים באזורך

לחץ למפה ולמידע נוסף על פרטי המתקין

תאמו תאריך התקנה

בחרו : את היום שתרצו להתקין ואת הזמן (בוקר צהריים או אחה"צ) יש גם מקומות שפתוחים בשבת שימו לב.

לא ניתן לקבוע בערב בתאריך שנקבע
בוקר (8:00-11:00)
צהריים (13:00-16:30)
יש באפשרותך לכתוב הערות למתקין
שנה פרטי התקנה
סל הקניות שלך
התקנת צמיג
מידה:
כתובת:
תאריך התקנה:
כמות: 1
פנצרייה:
זמן התקנה:
סה"כ:

אנא מלא את פרטי התקשרות שלך

אם יש ברשותך קוד קופון - לחץ כאן
פרטי תשלום:
כרטיס אשראי
קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש
סגור
המחיר הנוכחי לצמיג זה:

תן את ההצעה שלך

אנו בודקים את עצעתך
מה עלי לעשות?

 
ברוכים הבאים ITIRE oulet  לאחר שמצאת פריט שברצונך לקבל הצעות טובות ביותר, בצע את הפעולות הבאות:

  1. בחר באפשרות הצע מחיר משלך
  2. הזן את ההצעה שלך.ולחץ על כפתור בדוק מחיר.

בהצלחה!

emp
מעודכן! כל מידות ה RUN ON FLAN הרכבה ראשונה מרצדס+ב.מ.וו
בהזדמנות צמיגים משנתונים קודמים - חיסול מלאי ישן
זמן = כסף,הדרך המהירה והבטוחה להחלפת צמיגים
היום זה כבר נוח להרכיב צמיגים- לפרטים נוספים לחץ כאן
CLICK מבצעים והטבות של ITIRE
2% הנחה מיוחדת על כל קניייה של רבעיית צמיגים, חפשו את המידה שלכם
GOODYEAR צמיגי 4X4 שטח מלא ו 50/50 במחירים אטרקטיביים
emp
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
עמוד הבית | מתי כדאי לי לחשוב על קניית צמיגים חדשים?

מתי כדאי לי לחשוב על קניית צמיגים חדשים?

לחוויית הנהיגה המהנה ביותר, חשוב להחליף צמיגים שחוקים. אחיזת כביש מיטבית מאפשרת היגוי רספונסיבי לנסיעה חלקה ובטוחה. כדי לדעת מתי לקנות צמיג חדש, עקבו אחר הכללים הבאים:

בחנו את הסוליה
בצעו את מבחן השקל:הכניסו מטבע של שקל לתוך חריצי סוליית הצמיג כאשר פני המספר שעליו פונה כלפי מטה. אם הינך מסוגל לראות את המילה שקל מתחת למספר אחת -הצמיג בלוי, אם הינך רואה את כל המילה "שקל חדש"-הצמיג שחוק!, עומק סוליית הצמיג הנותר הינו 3 מ"מ או פחות ואתה זקוק לצמיגים חדשים באופן מיידי!

אינדיקציה שנייה: בידקו את הצמיג באזורים שונים, באזור הפנימי (הצד הפונה לתוך הרכב), החיצוני ובחריצים האמצעיים של כל צמיג. הצמיגים עשויים להשחק במידה שונה באזורים שונים אם הגלגל לא ישר ואו לא מנופח מספיק.

בטיחות-או שקט נפשי
צמיג זה לא כוס קפה וגם לא מסגרת משקפים, צמיג הוא המוצר הבטיחותי השני בחשיבותו ברכב אחרי בלמים. לכן שימו לב לא ניתן לקבל ממוצר נחות (וזול) ביצועים דומים למוצר פרמיום (וטיפה יותר יקר).
אם צמיגי PADTHAI (בטוח יש כאלו (: ) קיבלו דירוג G (קיראו-מה הדירוג אומר ?) באחיזה בכביש ועולים 330 ש"ח לצמיג ואילו צמיג GOODYEAR באותה מידה בעל דירוג A באחיזה בכביש רטוב במחיר 450 ש"ח במה תיבחרו? האם הפרש של 120 ש"ח לצמיג (כולל מע"מ) יגרום לכם להזניח את החוליה החשובה הזאת בשרשרת הבטיחות של רכבכם??
אנחנו מניחים שלא! לכן בצמיג שלא כמו בכוס קפה שבעלות של 5 או ב 12 ₪ ששם  לא ממש תרגישו בהבדל, בצמיגים לא תוכלו לשלם מינימום כסף ולקבל את אותה הבטיחות והשקט הנפשי שתקבלו בצמיג יותר יקר, רק שכאן זה טיפה יותר קריטי, ולא,לא מדובר ב 50% יותר!
 מה זה אומר בטיחות
לצערנו תאונות הדרכים זאת מערכה בפני עצמה שממשלת ישראל נלחמת בה, ישנן 3 סיבות לתאונות דרכים:1.הגורם האנושי 2.הגורם התשתיתי 3.הגורם המכני.
גורם מכני :(מתוך אתר משרד התחבורה) הצמיג הוא הקשר היחיד שבין הרכב לכביש. דרך הצמיג עוברים לכביש כל הכוחות הנדרשים ליציבות, בלימה ותאוצה של הרכב. כוח התגובה של הכביש מופעל על הצמיג, לכן, כל ביצועי הרכב תלויים בצמיג.
אם כך הצמיג עצמו מהווה חוליה חשובה בשרשרת הבטיחות של הרכב וכאשר חולייה זאת היא נחותה ובעלת ביצועים גרועים, היא גוררת אחריה פגיעה בבטיחות של הרכב ולעיתים, היא יכולה לגרום לתאונת דרכים.
ע"פ כל מגזיני הרכב וע"פ מכון התקינה הגרמני TUV SUD צמיגי גודייר נמצאו במקום הראשון והם בעלי מרחק הבלימה הקצר ביותר מבין כולם זאת ועוד ש80% מכל צמיגי גודייר לרכי נוסעים הם בעלי דירוג A  באחיזה בכביש ו B  בחיסכון בדלק –הדירוגים הגבוהים ביותר (גם ביחס לצמיגי מישלין)-קיראו עוד על הקשר שבין חיסכון בדלק לצמיגים


אורך חייו של צמיג 
צמיגים נבנו כך שיספקו אלפי ק"מ של שירות מעולה. להנאה מקסימלית, יש לתחזק את הצמיגים כיאות על מנת למנוע נזק לצמיגים, שעלול להביא להוצאתם משירות לפני שחיקת הסוליה לעומק המינימלי.
לא ניתן לחזות בדיוק את אורך חייו של כל צמיג באופן כרונולוגי, מאחר ותנאי השירות יכולים להיות שונים מאוד. יכולת השירות של צמיג לאורך זמן הינה פונקציה של תנאי השירות והאחסון (לחץ ניפוח, עומס, מהירות, פגעי הדרך וכ'ו) להם הצמיג חשוף. עליכם לא להסתמך רק על המראה החיצוני של הצמיג, אלא להיות מודעים לשינויים בביצועים הדינמיים שלו כגון אובדן אוויר הולך וגדל, רעש או רעידות, העלולים להוות סימן לסוף חייו של הצמיג. לכן יש לבדוק את הצמיגים, כולל הצמיגים החלופיים, באופן קבוע (לפחות פעם בחודש) על מנת לוודא את לחץ הניפוח, הנזק ושחיקת הסוליה.


קילומטראז' גבוה יותר ב-8% (בסרן שאינו מניע)1
קילומטראז' גבוה יותר ב-49% (בסרן שאינו מניע)2


עם סדרת הצמיגים של GOODYEAR EFFICIENTGRIP תפיק יותר קילומטראז' מכל סט צמיגים אחר!!
שימו לב, בעוד שצמיג GOODYEAR EFFICIENTGRIP נוסע לאורך 50,000 ק"מ כשהוא מורכב על גבי סרן מניע ו- 138,000 ק"מ כשהוא מורכב על גבי סרן שאינו מניע, הביצועים הממוצעים של ארבעת הצמיגים המתחרים בקטגוריית צמיגי פרמיום שנבדקו מגיעים רק ל- 47,800 ק"מ ו- 99,600 ק"מ בהתאמה.


Goodyear EfficientGrip- סט צמיגים אחד חסך למעלה מ 100,000 ק"מ (2)(3)
לאורך 100,000 ק"מ, המספר המשוער של צמיגי Goodyear EfficientGrip הוא 6 (2)(3) בהשוואה ל- 10 (2)(3) בממוצע של ארבעת המתחרים שנבדקו*.
כך שאנו מאבדים פחות זמן ופחות כסף בהחלפת צמיגים וממחזרים 4 צמיגים פחות (5)(6).
EfficientGrip ידידותי יותר לסביבה, טוב יותר לתקציב שלך וטוב יותר לכולם.

מוכנים להתחיל בשידרוג?
קנה צמיגים


(1) בהשוואה לביצועיהם של ארבעה מתחרים עיקריים, בבדיקה שנערכה על ידי Tüv Süd automotive במארס 2009, בצמיגים במידה 205/55R16, שהורכבו על וולקסואגן גולף ומתועדת בדו"ח מספר 76236753. הרווחים הפוטנציאליים הם תוצאות מתווות בלבד. ממצאי נהיגה אמיתיים עשויים להשתנות בהסתמך על גודל הצמיג ומחירו בעת החלפת צמיגים, תנאי הדרך והנהיגה וביצוע תחזוקת צמיג בצורה נכונה.

(2) הערכת החיסכון הכספי מתבססת על מחיר של 1.10 אירו לכל ליטר.
(3) לפי מאגר נתוני הפחמן – בנק ושוק הפחמן, תכולת הפחמן הדו-חמצני הממוצעת בכל ליטר דלק או סולר היר 2.52 ק"ג של CO2.
(4) בהשוואה לביצועיהם של ארבעה מתחרים עיקריים, בבדיקה שנערכה על ידי Tüv Süd automotive במארס 2009, בצמיגים במידה 205/55R16, שהורכבו על וולקסואגן גולף ומתועדת בדו"ח מספר 76236753.
(5) מדידת הקילומטראז' והערכתו מתבססות על מבחן כביש בתנאי נביעה נתונים בדגם כלי רכב מוגדר ואין לקבל אותן כציפייה לביצועי קילומטראז' כלליים.
(6) ההדמייה והרווח המחושב הפוטנציאלי מתבססים על מבדקים שנערכו על ידי Tüv Süd automotive במארס 2009, בצמיגים במידה 205/55R16, שהורכבו על וולקסואגן גולף ומתועדת בדו"ח מספר 76236753 הרווחים הפוטנציאליים הם תוצאות מתווות בלבד. ממצאי נהיגה אמיתיים עשויים להשתנות בהסתמך על גודל הצמיג ומחירו בעת החלפת צמיגים, תנאי הדרך והנהיגה וביצוע תחזוקת צמיג בצורה נכונה.

   
לקנות צמיגים ב ITIRE
אנחנו כבר עשינו לכם את העבודה ,חקרנו בדקנו והשווינו מאות פנצ'ריות ובחרנו את המתקינים המהימנים והמקצועיים ביותר שיש. תוכלו לבחור מתקין קרוב למקום מגוריכם או למקום עבודתם.לא...
מילון מונחים
צמיגים הם אחד מאותם הדברים הנראים פשוטים – אולם ברגע שאתה מתחיל לקלף את השכבות אתה קולט שהם בעצם די מסובכים. בנסיון להסיר את המסתורין ולפשט את עולם הצמיגים, עם הטרמינולוגי...
מי אנחנו
הבעלים ומפעילי האתר הם חברת ב.מ.ב חברה להפצת צמיגים בע"מ . בחברת ב.מ.ב עוסקים בתחום הרכב והצמיגים כבר קרוב לחצי מאה תחת השם "בני משה ביטון"בין האחזקות של משפחת ביטון נמצאים -...