כניסה לאתר - לקוח קיים
דוא"ל
סיסמא

שכחתי סיסמא
סגור

לצפייה ברשימת המתקינים באזורך

לחץ למפה ולמידע נוסף על פרטי המתקין

תאמו תאריך התקנה

בחרו : את היום שתרצו להתקין ואת הזמן (בוקר צהריים או אחה"צ) יש גם מקומות שפתוחים בשבת שימו לב.

לא ניתן לקבוע בערב בתאריך שנקבע
בוקר (8:00-11:00)
צהריים (13:00-16:30)
יש באפשרותך לכתוב הערות למתקין
שנה פרטי התקנה
סל הקניות שלך
התקנת צמיג
מידה:
כתובת:
תאריך התקנה:
כמות: 1
פנצרייה:
זמן התקנה:
סה"כ:

אנא מלא את פרטי התקשרות שלך

אם יש ברשותך קוד קופון - לחץ כאן
פרטי תשלום:
כרטיס אשראי
קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש
סגור
המחיר הנוכחי לצמיג זה:

תן את ההצעה שלך

אנו בודקים את עצעתך
מה עלי לעשות?

 
ברוכים הבאים ITIRE oulet  לאחר שמצאת פריט שברצונך לקבל הצעות טובות ביותר, בצע את הפעולות הבאות:

  1. בחר באפשרות הצע מחיר משלך
  2. הזן את ההצעה שלך.ולחץ על כפתור בדוק מחיר.

בהצלחה!

emp
מעודכן! כל מידות ה RUN ON FLAN הרכבה ראשונה מרצדס+ב.מ.וו
בהזדמנות צמיגים משנתונים קודמים - חיסול מלאי ישן
זמן = כסף,הדרך המהירה והבטוחה להחלפת צמיגים
היום זה כבר נוח להרכיב צמיגים- לפרטים נוספים לחץ כאן
CLICK מבצעים והטבות של ITIRE
2% הנחה מיוחדת על כל קניייה של רבעיית צמיגים, חפשו את המידה שלכם
GOODYEAR צמיגי 4X4 שטח מלא ו 50/50 במחירים אטרקטיביים
emp
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
עמוד הבית | צמיגי גודייר RUN ON FLAT

צמיגי גודייר RUN ON FLAT

התועלת בצמיגי RUN ON FLAT
צמיגי RunOnFlat מבשרים עידן חדש של כבישים בטוחים יותר. נהגים לא יצטרכו עוד לדאוג לגבי היתקעות או איחור בגלל תקר או אפילו גרוע מזה, בגלל הצורך להתמודד עם התפוצצות צמיג שמהווה סכנת חיים פוטנציאלית. החלפת צמיגים בשולי הדרך תהיה אף היא נחלת העבר, כפי שתהיה ההמתנה האינסופית לשירותי חילוץ. לכן, לא משנה מה יקרה, טכנולוגיית RunOnFlat תשמור אותך על הכביש ותבטיח שאתה מגיע ליעד שלך בבטחה.


בטיחות

הסכנה הגדולה ביותר שרוב הנהגים חוששים מפניה היא התפוצצות צמיג במהירותגבוהה בכביש המהיר. עם צמיגי RunOnFlat שמותאמים למכונית שלך, אתה יכול להשאיר את הפחד הזה מאחוריך לנצח. צמיגי RunOnFlat גם יגנו עליך מפני מצבים מסוכנים אחרים, כמו הצורך להחליף צמיג בשולי הדרך, בכבישים סואנים, בגשרים, במנהרות או במצבים מסוכנים אחרים.



שליטה
הסיבה שבגללה אנשים כה רבים חוששים מהצורך להחליף צמיג או מהתפוצצות צמיג במהירות גבוהה בכביש המהיר, היא העובדה שאתה מאבד את השליטה במכונית. עם צמיגי RunOnFlat שמותאמים לגלגלים שלך, אתה תשמור גם על שליטה מלאה במכונית שלך אחרי אובדן אוויר פתאומי בכבישים מהירים ואפילו בעיקולים.


ניידות
תקר בצמיג הוא הסיוט הגרוע ביותר של כל נהג, במיוחד בגלל שנראה כי זה מתרחש בעיתוי הגרוע ביותר. טכנולוגיית RunOnFlat לא רק מגנה עליך מפני מצבים מסוכנים, היא גם מציעה לך אמצעי פשוט ונוח להגיע ליעד שלך ללא עיכובים. בין אם אתה מסיע את הילדים שלך לבית הספר, מאחר לפגישת עסקים, מבצע משלוח דחוף או מוביל את אחד מיקיריך לבית החולים במקרה חירום, לא תצטרך עוד לדאוג בנוגע לתקר בצמיג. טכנולוגיית RunOnFlat תשמור אותך בתנועה ויהי מה.


נוחות
במקום להכריח אותך להתעסק בטיפול בצמיגים שלך ברגע הכי לא מתאים, צמיגי RunOnFlat מאפשרים לך לבחור מתי והיכן לטפל בצמיגים. לא תצטרך עוד לדאוג בקשר לכך שתלכלך את הידיים או את הבגדים או שתיתקע בגשם בשולי הכביש המהיר עם תקר. מלבד זאת, אתה גם חוסך מקום רב בתא המטען של המכונית, משום שלא תצטרך עוד לפנות מקום לצמיג חלופי!



מערכת לניטור לחץ אויר 
מאחר שהצמיגים שלך שסובלים מאובדן לחץ אויר כתוצאה מתקר ימשיכו לנסוע, טכנולוגיית RUN ON FLAT מחייבת המצאותה של מערכת לניטור אויר TPMS 
- Tire Pressure Monitoring System שתעזור לך מתוך הרכב להבין שיש אובדן לחץ אויר בצמיגים.
ישנם שני סוגים שונים של מערכת TPMS: מערכת TPMS עקיפה אשר לא מודדות את הלחץ אויר ישירות מהצמיג אלא מחשבים אותו מתוך אותות שמקבלים ממערכות ה ABS/EPS.
מכיוון שאין צורך בחיישנים נוספים פיתרון זה כמערכת ניטור בסיסית ופונקציונלית מאוד חסכוני, החסרון הוא בכך שהמערכת לא ממש מדויקת.
מערכת ניטור ישירה מגיעה בצורה של חיישנים על שסתומי הצמיג שמשדרות אותות ישירות ללוח המכוונים בתא הנהג.
מערכת זאת מדוייקת ואמינה מאוד, היא גם יודעת לעקוב אחר הטמפרטורה של הצמיג יחד עם מידע בזמן אמת על מצב לחצי האויר בצמיגים.


כבר מתחילת שנות ה-60 חברת גודייר חשבה על איך ניתן להמשיך לנסוע עם תקר, תראו איך פרסמו את המוצר שנקרא אז LifeGuard צמיג בתוך צמיג...

 

 

   
צמיגי גודייר RUN ON FLAT-תחזוקה
במקרה שרכביכם החדש הגיע עם צמיגי RUN ON FLAT ;שימו לב אלו אינם צמיגים רגילים ותנאי האחזקה שלהם קצת שונים. כנסו לתקנון כדי לקרוא ולהבין
צמיגי גודייר-לנהגי(ם) מירוצים
במשך יותר ממאה שנה מומחים בוחרים בצמיגי גודייר לביצועיים הגבוהים ביותר.איך מה שגודייר לומדים על המסלול מירוצים מעורר השראה למה שנכנס לצמיגי הנוסעים
מי אנחנו
הבעלים ומפעילי האתר הם חברת ב.מ.ב חברה להפצת צמיגים בע"מ . בחברת ב.מ.ב עוסקים בתחום הרכב והצמיגים כבר קרוב לחצי מאה תחת השם "בני משה ביטון"בין האחזקות של משפחת ביטון נמצאים -...