כניסה לאתר - לקוח קיים
דוא"ל
סיסמא

שכחתי סיסמא
סגור

לצפייה ברשימת המתקינים באזורך

לחץ למפה ולמידע נוסף על פרטי המתקין

תאמו תאריך התקנה

בחרו : את היום שתרצו להתקין ואת הזמן (בוקר צהריים או אחה"צ) יש גם מקומות שפתוחים בשבת שימו לב.

לא ניתן לקבוע בערב בתאריך שנקבע
בוקר (8:00-11:00)
צהריים (13:00-16:30)
יש באפשרותך לכתוב הערות למתקין
שנה פרטי התקנה
סל הקניות שלך
התקנת צמיג
מידה:
כתובת:
תאריך התקנה:
כמות: 1
פנצרייה:
זמן התקנה:
סה"כ:

אנא מלא את פרטי התקשרות שלך

אם יש ברשותך קוד קופון - לחץ כאן
פרטי תשלום:
כרטיס אשראי
קראתי ואני מסכים לתנאי השימוש
סגור
המחיר הנוכחי לצמיג זה:

תן את ההצעה שלך

אנו בודקים את עצעתך
מה עלי לעשות?

 
ברוכים הבאים ITIRE oulet  לאחר שמצאת פריט שברצונך לקבל הצעות טובות ביותר, בצע את הפעולות הבאות:

  1. בחר באפשרות הצע מחיר משלך
  2. הזן את ההצעה שלך.ולחץ על כפתור בדוק מחיר.

בהצלחה!

emp
מעודכן! כל מידות ה RUN ON FLAN הרכבה ראשונה מרצדס+ב.מ.וו
בהזדמנות צמיגים משנתונים קודמים - חיסול מלאי ישן
זמן = כסף,הדרך המהירה והבטוחה להחלפת צמיגים
היום זה כבר נוח להרכיב צמיגים- לפרטים נוספים לחץ כאן
CLICK מבצעים והטבות של ITIRE
2% הנחה מיוחדת על כל קניייה של רבעיית צמיגים, חפשו את המידה שלכם
GOODYEAR צמיגי 4X4 שטח מלא ו 50/50 במחירים אטרקטיביים
emp
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
פורטל הצמיגים המתקדם בישראל
עמוד הבית | צמיגי גודייר -היסטוריה

צמיגי גודייר -היסטוריה

במבט לאחור, נראה כי הקמת חברת Goodyear Tires & rubber co בשנת 1898, הייתה יוצאת דופן במיוחד, כיוון שההתחלה לא בישרה טובות כלל וכלל. פראנק א’ סיברלינג, מייסד החברה בן ה-38, רכש את המפעל הראשון של החברה בדמי-קדימה בסך 3500$ – אותם לווה מגיסו לוסיוס ס’ מיילס. את הגומי והכותנה, שהיוו יסוד חיוני לתעשייה הזו, היה צורך להוביל מצידו האחר של העולם לעיר ללא נמל ימי אשר תחבורת הרכבות אליה הייתה מוגבלת. אפילו האדם שעל שמו נקראה החברה, צ’ארלס גוד-ייר, נפטר בחוסר-כל 30 שנה לפני כן, חרף תגלית תהליך הגיפור (vulcanization) שגילה לאחר חיפוש ארוך ואמיץ.

יחד עם זאת, התזמון היה מושלם. שיגעון האופניים של שנות ה-80 של המאה התשע-עשרה היה בשיאו. הכרכרה ללא סוסים, כפי שכונתה לעתים- המכונית, היוותה אתגר רב-היקף. אפילו תקופת השפל של שנת 1893 החלה להתפוגג. וכך, ב-29 באוגוסט, 1898, עם הון מניות של 100,000$, נוסדה חברת ’גוד-ייר’. דייויד אי' היל, שרכש מניות בשווי 30,000$, היה לנשיאה הראשון של החברה.

אולם היה זה סיברלינג המייסד הדינאמי בעל החזון והשאיפה, אשר בחר בשם החברה והחליט על הסמל המסחרי המייחד אותה. סמל הרגל המכונפת, אשר נוצר בהשראת פסלון של מרקורי שעיטר את העמוד המרכזי בגרם המדרגות הלולייניות בביתו של סיברלינג, סמל הנעל שונה במשך השנים, אולם הוא נותר חלק אינטגראלי מן החותמת של ’גוד-ייר’; קשר סמלי לעברה ההיסטורי של החברה.

ב-21 בנובמבר, 1898, עם 13 עובדים בלבד, החלה ’גוד-ייר’ לייצר קו מוצרים של צמיגים לאופניים ולכרכרות, מגנים בצורת פרסה וכן – בהתאם להימור של סיברלינג – אסימוני-משחק לפוקר (: .
גיליון השכר הראשון המופיע ברשומות היה בסך 217.86$, והתבסס על השכר שנהג באותה עת בגובה 13 עד 25 סנט לשעה ליום עבודה של 10 שעות. מכירות חודש העסקים המלא הראשון, הסתכמו ב- 8,246$.

מאז ייצרה את צמיג האופניים הראשון שלה, ב-1898, דיוושה ’גוד-ייר’ בדרכה להפוך ליצרן הצמיגים הגדול ביותר בעולם, תואר אותו השיגה ב-1916 כאשר אימצה את הסיסמה "יותר אנשים נוסעים עם צמיגי Goodyear מאשר עם כל צמיג אחר", ובשנת 1926 הפכה ליצרן מוצרי הגומי הגדול בעולם.

כיום, מגיע היקף המכירות של ’גוד-ייר’ לכ-20 מיליארד דולר, עם כי לקח 53 שנה טרם שהחברה הגיעה לציון הדרך של מיליארד דולר לשנה.
כל זה החל במפעל קרטונים שעבר הסבה, על גדות נהר קויאהוגה הקטן (Little Cuyahoga River) ב’אקרון המזרחית’ (East Akron), שבאוהיו. במשך השנים לאורך כל ההיסטוריה הזו, הופיעו מספר רב של מוצרים ראשוניים, עובדות ומספרים המשקפים את עשייתה של החברה.

(היה מאוד קשה פעם להרכיב צמיגים. משמאל למטה א.סייברלינג)

   
צמיגי גודייר-לנהגי(ם) מירוצים
במשך יותר ממאה שנה מומחים בוחרים בצמיגי גודייר לביצועיים הגבוהים ביותר.איך מה שגודייר לומדים על המסלול מירוצים מעורר השראה למה שנכנס לצמיגי הנוסעים
צמיגי גודייר - חדשנות
חדשנות היא לא משהו שעושים,זה מה שחברת גודייר תמיד היו משנת 1898 התרבות של היצירה נתנה כל דבר, מהמותג שלנו - גודייר נקראים על שם צ'ארלס גודייר, ממציא תהליך הגיפור - למוניטי...
צמיגי גודייר מובילים בהרכבות ראשונות
בדיקות יצרני הרכב מאשרים ובוחרים צמיגי גודייר לדגמים המובילים והחדישים שלהם. צמיגי גודייר נבחרו להרכבות ראשונות על ידי יצרים כגון: ב.מ.וו, אודי, מרצדס, פרארי, רולס רויס, לנדרובר...